طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی

شرکت طراحی غرفه های نمایشگاهی

طراحی غرفه نمایشگاهی فرصتی برای نمایش شرکت شما است. تاثیری که جایگاه شما دریک نمایشگاه تجاری ایجاد میکند میتواند در جذب تعداد زیادی مشتری عبوری بسیار حیاتی باشدی.. به همین دلیل، هنگام آماده شدن برای یک نمایشگاه تجاری، نباید از طراحی استند غافل شوید. حداقل پنج ماه قبل برنامه ریزی برای غرفه نمایشگاهی خود را شروع کنید. تا مطمئن شوید غرفه شما در نمایشگاه جلب توجه می کند طراحی و ساخت غرفه نمایشگاه

 

 

همچنین مارو در اینتسا گرام دنبال کنید

رزومه کاری شرکت

همه ما دیده ایم که یک غرفه در نمایشگاه های تجاری وجود دارد که ازهمه متفاوت تر است. و توجه بازدید کنندگان نمایشگاه را به خود جلب می کند. انجام این کار چندان دشوار نیست. شما می توانید غرفه ای را طراحی کنید که بازدیدکنندگان را نیز به خود جلب و تحریک کند. جایگاه های خسته کننده و ساده را به رقابت خود اختصاص دهید. استند خود را با این 12 نکته مهم در مورد طراحی غرفه نمایشگاه خود به یک غرفه برجسته تبدیل کنید

شرکت طراحی غرفه های نمایشگاهی

 Des Green Line

غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی به معنای ایجاد یک فضای محدود فروشگاهی برای مدت زمان موقت است. در گذشته غرفه سازی به شکل ساده و بی آلایش و با کمترین امکانات انجام می شد. همین که فروشنده ها می توانستند با استفاده از یک سازه جداکننده چوبی یا فلزی فضای نمایشگاهی را بین خود و فروشنده مجاور، تقسیم کنند، یک غرفه ایجاد می شد. اما در حال حاضر غرفه سازی به حوزه علم طراحی و دکوراتیو وارد شده و آن را به امری پیچیده تبدیل کرده است.

طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی

به طوری که عنصر زیبایی به جزء جدایی ناپذیر غرفه های نمایشگاهی تبدیل شده است. به عنوان مثال سازه های مدولار هشت پر و اسپیس فریم ها به عنوان گامی نوین در صنعت طراحی و دکوراتیو غرفه سازی استفاده می شوند. امروزه غرفه سازی با استفاده از تجهیزات و دستگاه هایی انجام می شود که سرعت طراحی را تا حد زیادی کاهش داده و در عین حال به زیباسازی غرفه های نمایشگاهی انجامیده است. غرفه های نمایشگاهی باید بتوانند نیازهای بازاریابی و برندینگ شرکت ها را برآورده سازند. بنابراین شاخصه زیبایی و جذابیت یکی از مهمترین ویژگی های غرفه ها به شمار می رود که در زمان طراحی باید به آن توجه ویژه شود.
اشل سازان ، با هدف ارائه خدمات متمایز در صنعت غرفه سازی و دکوراسیون داخلی ، از سال 1389 فعالیت خود را آغاز نموده و امروزه با اجرای بیش از 800 غرفه نمایشگاهی و 200 پروژه داخلی و باز سازی ساختمانی ، امروزه توان اجرایی تا 5000 متر غرفه سازی در هر نمایشگاه را دارد و در این صنعت پیشرو می باشد . آتلیه طراحی اشل سازان با برترین و حرفه ای ترین طراحان صنعتی و مهندسین معماری فارغ ااتحصیل از دانشگاه های معتبر دنیا با توجه به نیاز مشتری، به روز ترین طراحی غرفه و دکوراسیون داخلی را انجام میدهد .

طراحی غرفه سازی نمایشگاهی در تهران
Design and construction

پخش ویدیو

شرکت معماری خط سبز

WE ARE CREATIVE AGENCY

چرا غرفه سازی و غرفه آرایی  در فرآیند برگزاری نمایشگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است؟ باید عنوان نمود اگر غرفه ای به درستی و كامل طراحی و اجرا شده باشد در ازدحام و شلوغی دوران نمایشگاه میتوانـد پیـام غرفـه دار و یا شركت را با تاثیرگـذاری قوی به مخاطبِ مورد نظر برساند و با توجه به زمان محدود بازدیدكننده از غرفه (5 الی 20 دقیقه ) بتواند تاثیر گذاری ماندگار در یك موقعیت رقابتی بوجود بیاورد.

4.7/5 - (3 امتیاز)

1 دیدگاه در “طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی در تهران 📞 غرفه سازی نمایشگاه در تهران 💯

  1. سینا گفت:

    اولین تجربه غرفه سازی با شرکت شما بود که اذیت نشدیم تجربه فوق العاده ای بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *