Des Green Line

غرفه سازی نمایشگاهی در تهران

شرکت غرفه سازی نمایشگاهی

خلاقیت و هنر بهتر زیستن در فضا و زمانِ محدود، می تواند اولین ایده جهت طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی باشد. فضای نمایشگاهی جایی است كه در آن نمایش نوآوری، خلاقیت تكنولوژی و فناوری جدید،و تجارت و رقابت برای نمایش یا فروش عمده ای بازی میكند.

شرکت غرفه سازی نمایشگاهی خط سبز معماری فعالیت خود را به جهت ارائه خدماتی متمایز و با قیمت غرفه سازی مناسب و رقابتی در صنعت غرفه سازی نمایشگاهی از سال 1390 آغاز نموده و به صورت تخصصی نمایشگاهی لوکس  و غرفه سازی ارزان اقدام نموده است.

غرفه سازی نمایشگاهی در تهران

شرکت غرفه سازی نمایشگاهی

رزومه فعالیت شرکت خط سبز معماری

هم اکنون با تجربه ساخت صدها غرفه نمایشگاه که عدد آن از 1300 غرفه نیز بالاتر رفته است آمادگی دارد تا در هر نمایشگاه و رویداد تا متراژ ۱۲۰۰ متر مربع با استفاده از امکانات داخلی و کارگاهی خود , خدمات غرفه سازی به مشتریان خود ارائه نماید.

این شرکت غرفه سازی با داشتن مالکیت کارگاه مستقل نجاری با متراژ 500 متر مربع و با تجربه بیش از ۱۲ سال فعالیت در این عرصه کاری توانسته نیروهای خوب و حرفه ای را تربیت و به کار بگیرد که نتیجه آن کسب صدها عدد رضایت نامه کتبی غرفه سازی از مشتریان خود بوده است .

شرکت غرفه سازی خط سبز معماری به عنوان یک شرکت ایرانی در تلاش است که با بکارگیری نیروهای متعهد به کار ایرانی و دستگاههای روز صنعت نجاری , روز به روز به پیشرفت خود در این عرصه ادامه داده و رضایت مندی بیشتری برای مشتریان خود فراهم آورد .

 

بهترین شرکت غرفه سازی

نمونه کار

طراحی غرفه نمایشگاهی

Design and construction

غرفه سازی نمایشگاهی در تهران

شرکت غرفه سازی نمایشگاهی

بهترین غرفه سازان در تهران

مارو در اینستا گرام دنبال کنید

بهترین شرکت غرفه سازی نمایشگاهی

پخش ویدیو

شرکت معماری خط سبز

WE ARE CREATIVE AGENCY

شرکت غرفه سازی نمایشگاهی

چرا غرفه سازی و غرفه آرایی  در فرآیند برگزاری نمایشگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است؟ باید عنوان نمود اگر غرفه ای به درستی و كامل طراحی و اجرا شده باشد در ازدحام و شلوغی دوران نمایشگاه میتوانـد پیـام غرفـه دار و یا شركت را با تاثیرگـذاری قوی به مخاطبِ مورد نظر برساند و با توجه به زمان محدود بازدیدكننده از غرفه (5 الی 20 دقیقه ) بتواند تاثیر گذاری ماندگار در یك موقعیت رقابتی بوجود بیاورد.شرکت غرفه سازی نمایشگاهی

1 دیدگاه در “غرفه سازی نمایشگاهی در تهران

  1. رضایی گفت:

    واقعا عالی بودن …….

نظرات بسته شده است.