طراحی غرفه نمایشگاهی

 Des Green Line

طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی

ساخت غرفه نمایشگاهی به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل در جذب مخاطبان و مشتریان به شرکت‌ها و برندهای مختلف در رویدادهای نمایشگاهی بسیار مهم است. از این رو، ایجاد غرفه نمایشگاهی به دو عنصر اساسی یعنی طراحی و اجرا تقسیم می‌شود. اگر قصد اجرای غرفه های نمایشگاهی را دارید مطالعه این مطلب کمک شایانی به شما می کند.

مهم ترین نکته ها برای ساخت غرفه نمایشگاهی
در ادامه، به برخی از نکات مهم در ساخت و اجرای غرفه نمایشگاهی پرداخته خواهد شد از جمله آن ها طراحی مناسب و تعیین هدف می باشد.

 

طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهیتعیین هدف
برای ساخت یک غرفه نمایشگاهی موفق، اولین قدم تعیین هدف است. برای این منظور، باید برند و محصولات شرکت را بررسی کرده و به دنبال جذب مخاطبان مناسب باشید.

طراحی مناسب
طراحی غرفه نمایشگاهی به عنوان عامل اصلی در جذب مخاطبان بسیار مهم است. در این مورد، از اهمیت انتخاب رنگ‌بندی مناسب و شناسایی برند و محصول‌ها در طراحی غرفه نمایشگاهی یاد شود.

 


طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی

Design and construction

طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی

پخش ویدیو

شرکت معماری خط سبز

WE ARE CREATIVE AGENCY

چرا غرفه سازی و غرفه آرایی  در فرآیند برگزاری نمایشگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است؟ باید عنوان نمود اگر غرفه ای به درستی و كامل طراحی و اجرا شده باشد در ازدحام و شلوغی دوران نمایشگاه میتوانـد پیـام غرفـه دار و یا شركت را با تاثیرگـذاری قوی به مخاطبِ مورد نظر برساند و با توجه به زمان محدود بازدیدكننده از غرفه (5 الی 20 دقیقه ) بتواند تاثیر گذاری ماندگار در یك موقعیت رقابتی بوجود بیاورد.